Wij bieden u een aantal verschillende beveiligde betaalopties aan via MultiSafepay zodat u zelf kunt kiezen hoe u de betaling voldoet in deze veilige betaalomgeving. Mocht u onverhoopt toch problemen ondervinden met uw betaling neem dan contact met ons op en wij geven u de benodigde ondersteuning.
Hoe weet ik dat ik veilig betaal?
MultiSafepay handelt voor ruim 8.000 webwinkels veilige online betalingen af bij Nederlandse en buitenlandse financiële instellingen. Multisafepay biedt betalingsoplossingen die voldoen aan alle veiligheidseisen. Het betaalproces van MultiSafepay wordt volledig in een beveiligde SSL (Secure Sockets Layer) omgeving afgehandeld. U kunt zien dat u op een SSL beveiligde site zit als de url begint met https://.
Betalen met iDeal, vetrouwd via uw eigen bank
Direct betalen doet u het snelst met iDeal, de meest gebruikte online betaaloptie in Nederland. Met iDeal kunt u gemakkelijk online uw betaling voltooien in een beveiligde omgeving. Bent u klant bij Rabobank, ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers? Dan kunt u met iDeal betalen.
Zelf het bedrag overmaken per bankgiro
Met deze optie betaalt u het bedrag op de automatisch naar u toegestuurde factuur door het bedrag over te maken per bankgiro. Hierdoor kan de levertijd van uw bestelling wel iets langer worden dan gebruikelijk omdat het het vaak wat langer duurt voordat het bedrag op onze rekening staat.
Betalen met Mastercard of VISA
U kunt met iedere Mastercard en Visacard betalen. Hiertoe hebben wij een overeenkomst afgesloten met de toezichthoudende instantie (Paysquare). Concreet betekent dat: een veilige betaalomgeving en zowel een aflevergarantie als productgarantie.
Betaal achteraf met Multifactor
Bij de betaalopties kiest u voor optie betaal na levering. U vult uw gegevens in en ziet direct of Multifactor uw bestelling goedkeurt. Bij het kiezen voor Multifactor gaat u automatisch akkoord met hun algemene voorwaarden Na ontvangst van uw bestelling krijgt per e-mail een factuur van Multifactor. U betaalt pas na ontvangst van uw bestelling, de betaaltermijn is 14 dagen. Maak het bedrag niet over naar onze rekening maar betaal het bedrag aan Multifactor via de gegevens van de factuur
Wat doe ik als Multifactor mijn bestelling afkeurt?
Het kan zijn dat Multifactor uw bestelling afkeurt. Dit kan zijn door een te hoog bedrag of ontbrekende of verkeerde gegevens. De reden kunnen wij niet inzien, daarvoor kan u zelf contact opnemen met Multifacttor via 0900-685 8400. Dit kunnen wij niet voor u doen, deze gegevens zijn persoonlijk en daarom afgeschermd.
Uiteraard kunt u altijd contact met ons opnemen voor een oplossing of kiezen voor een andere betaalmethode.